FAQ

1. Jakie posiadają Państwo doświadczenie w prowadzeniu imprez?

Posiadamy ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu różnego typu imprez takich jak: wesela, bankiety, eventy firmowe, studniówki, i bale sylwestrowe.

2. Jaki repertuar muzyczny Państwo prezentują? Czy posiadają Państwo jakiś scenariusz imprezy?

Muzyka i scenariusz (zabawy, konkursy, poszczególne punkty imprezy itd.) są uzgadniane wspólnie – najczęściej przed imprezą. Nasze doświadczenie podpowiada nam przy jakiej muzyce ludzie bawią się najlepiej, jednak chętnie wysłuchamy Państwa sugestii. Posiadamy ogromną bazę utworów pochodzących z różnych stylów muzycznych. Staramy się grać muzykę zróżnicowaną, wplatając w nią hity dla osób w każdym wieku, co także jest gwarancją udanej imprezy. W trakcie planowanych przerw (np. podczas serwowania  dań przez obsługę), prezentujemy pozytywną muzykę w tle, która nie zakłóca możliwości prowadzenia swobodnych konwersacji. 

3. Ile godzin trwają prowadzone przez Państwa imprezy?

Czas trwania imprezy ustalany jest indywidualnie w trakcie podpisywania umowy. Najczęściej prowadzimy imprezy do ostatniego gościa.

4. Czy podczas imprezy goście mogą zamawiać i dedykować utwory?

Oczywiście, że tak. W każdym momencie goście mogą poprosić o ulubiony utwór, a także zadedykować go wybranej osobie. 

5. Podczas prowadzenia imprezy są Państwo ubrani luźno czy formalnie?

Zawsze ubieramy się formalnie - garnitur, koszula, krawat lub muszka.

6. Czy podczas prowadzonych imprez piją Państwo alkohol?

Podchodzimy do swojej pracy profesjonalnie i nie spożywamy alkoholu.

7. Jaki jest koszt obsługi imprezy?

Koszty zależą od terminu, miejsca i czasu trwania imprezy oraz przewidywanej liczby gości. Po podaniu tych informacji przedstawimy Państwu konkretną ofertę cenową.

8. Jak zarezerwować termin?

Rezerwacja terminu następuje po zawarciu umowy i wpłacie zadatku. Istnieje jednak możliwość wstępnego zarezerwowania terminu na kilka dni.

9. W jaki sposób możemy podpisać umowę i omówić szczegóły?

Chętnie spotkam/y się z Państwem w celu podpisania umowy i omówienia szczegółów. Jeśli nie ma takiej możliwości, możemy załatwić to korespondencyjnie - drogą elektroniczną lub pocztą.

10. Ile wynosi zadatek?

Wszystko zależy od wartości zlecenia. Najczęściej 400 – 500 zł.

 

JoomShaper